VBTV İndirime Geçti


Sn Arkadaşlar

VBTV 'de bir indirime daha  geçti yıllık yaklaşık 600 lira, aylık yaklaşık 95 lira oldu.Küresel platform olan VBTV Voleybol sevenler için birebir platform.Aboneligi Playstore üzerinden lira üzerinden ödeme oluyor.

Platform İtalya Erkekler ve Bayanlar 1.ve 2.Lig maçların tamamı ayrıca Coppa İtalia turnuvasının Erkekler ve Bayanlar'ın maçların tamamını , ayrıca Beach Pro Tour turnuvasının Erkekler ve Bayanlar maçların tamamını yayınlıyor. VOD arşivide var.

FULL HD (1080p) yayıncılık yapıyor.

Platformda bazı turnuvalarıda yayınlıyor.

Platform sadece Amazon Fire TV, Roku, Panasonic TV, Samsung TV, PlayStation şu an desteklemiyor.

https://tv.volleyballworld.com/home



 





Super Lega (Serie A) Anlatım İngilizce (Erkek veya Bayan)




Serie A1 Women's Anlatım İngilizce (Erkek veya Bayan)







Serie A2 Men's Anlatım İtalyanca (Erkek veya Bayan)







Serie A2 Women's Anlatım İtalyanca (Erkek veya Bayan)







Coppa İtalia Super Lega Anlatım İngilizce (Erkek veya Bayan)







Coppa İtalia Women's Serie A1 Anlatım İngilizce (Erkek veya Bayan)



Coppa İtalia Women's Serie A2 Anlatım İtalyanca (Erkek veya Bayan)









Plaj Voleybolu Beach Pro Tour Erkekler ve Bayanlar İngilizce Anlatım







   




Yorumlar

Popüler Yayınlar